Chcete své zboží na internetu prodávat o sto šest? Těšíte se, že po vašem vstupu na internet půjdou obchody hladce a samy od sebe? Chystáte se se svou nabídkou prorazit? V tom případě musíte být dobře vidět, a přitom se neobejdete bez seo optimalizace.
Když pověsíte svou nabídku na internet, tak to vlastně ještě vůbec nic neznamená. I v takovém případě se o vás nemusí téměř nikdo dozvědět. Na internetu jsou dnes už skoro všichni a seženete tam skoro všechno. A právě v tom je ta potíž. Pokud chcete v takovém nacpaném prostoru upoutat pozornost a oslovit nějaké zákazníky, tak se musíte zviditelnit. Čím více, tím lépe.
Mnoho lidí z takového důvodu volí reklamu. A je pravda, že dobrá reklama vám udělá dobrou službu a jistě na vás poukáže. Ovšem otázka je, kolik vás to bude stát, a jak dlouho bude takový efekt trvat. Jestliže chcete strhnout masivní pozornost, bude taková poutavá reklama opravdu drahá záležitost. Ovšem než se lidem vpijete pod kůži, tak to nějakou dobu trvá. V opačném případě reklama zmizí a lidé na vás okamžitě zapomenou. Vždyť reklam je ve veřejném prostoru celá řada, takže jeden vjem brzy vytlačí druhý.
Proto je možná lepší, jít na celou věc pomalu, ale s větší jistotou. Tu vám nabízí optimalizace webových stránek. Když své stránky optimalizujete pro vyhledávače, zajistíte tím, že odkaz na váš web bude na dobře viditelném místě. Takže pokud někdo zadá do vyhledávacího pole odpovídající klíčové slovo, tak vás rozhodně nemine. A jistě vás potěší zjištění, že většina lidí dnes na internetu pátrá po zboží a službách právě s pomocí vyhledávačů, ať už je to Google.cz nebo Seznam.cz. takže když si ve vyhledávačích postupně vybudujete a upevníte dobrou pozici, může to být pro vás trvale výhodné, protože cena seo optimalizace vás na rozdíl od ceny masivní reklamy nepoloží na lopatky.