Každá firma musí myslet mimo jiné také na svou propagaci. A její součástí je i správný výběr názvu firmy. Ten by měl potenciálním zákazníkům říci, o jaký typ podniku se jedná a jaké výrobky bude nabízet či jaké služby poskytovat.
Mnozí majitelé se o to pokouší, avšak mnohdy není její název dostatečně jasný. To může být i příklad firmy HRO TECH HRO TECH. Zde totiž prakticky nikdo nezasvěcený nemůže tušit, čím přesně se ona firma zabývá. Jistě, můžeme říci, že to pravděpodobně cosi společného s technologiemi, avšak není přesně jasné, o co se jedná.
Ve skutečnosti se zabývá výrobou nástrojů a přístrojů podle přání zákazníka. K dispozici má nejen klasické zpracování kovu, ale také například 3D tisk, který jim pomáhá s precizní výrobou především plastových částí. Díky tomu všemu mají jejich zákazníci záruku, že dostanou skutečně kvalitní zboží, a že budou splněny veškeré jejich požadavky. Mohou si tedy nechat vyrobit přístroje přesně na míru tak, jak je potřebují ke svému podnikání či jinému účelu.
Ovšem to vše nám rozhodně z pouhého názvu není jasné. Navíc není ani tak nápaditý, aby upoutal pozornost a aby zvědavost potenciálního zákazníka donutila, aby si tuto firmu prověřil. Proto tímto způsobem přichází o své zákazníky, což je rozhodně škoda. Je tedy jasné, že název hraje u firmy mnohem větší roli, než by se mohlo na první pohled zdát. Proto je potřeba se nad ním při jejím zakládání řádně zamyslet a vybrat takový, který na ni bude nejen sedět a přesně ji vystihovat, ale také aby upoutal potenciální zákazníky.
Asi totiž není třeba říkat, že v tvrdém tržním prostředí se počítá bez nadsázky každý zákazník a mnohdy na tom závisí přežití firmy. Byla by rozhodně škoda, kdyby zkrachovala jen kvůli špatně zvolenému názvu. Mnoho lidí si to sice neuvědomuje, avšak ti, kteří ano, mají rozhodně větší šanci na trhu uspět, a to je koneckonců tím hlavním cílem.